تاثیر ال آرژنین در بدنسازی

تاثیر ال آرژنین در بدنسازی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

ال آرژنین در بدنسازی کاربرد بسیار موثری دارد و بدن برای عملکرد صحیح به آن نیاز دارد این مکمل محبوب جزیره مکمل در ساخت پروتئین ها نقش دارد و معمولاً برای سهولت گردش خون مورد استفاده قرار می گیرد. بدن از پروتئین برای کمک به عضله سازی و بازسازی بافت استفاده می کند.

نقش ال آرژنین در بدن چیست؟

ال آرژنین آمینو اسید ارزشمندی است که در بدن به اکسید نیتریک تبدیل می شود که باعث گشاد شدن رگ ها در جریان خون می شود که ممکن است به بهبود گردش خون کمک کند.

این مکمل ضرروی باعث تحریک ترشح هورمون رشد، انسولین و … در بدن می شود و گفته شد که این مکمل‌ ورزشی ال آرژنین اکسید نیتریک در بدن تولید می‌کنند و افزایش اکسید نیتریک در بدن جریان خون و اکسیژن‌رسانی به عضلات را بهبود می‌بخشد و بنابراین باعث افزایش عملکرد ورزشی می‌شود. درواقع با مصرف مکمل ال آرژنین راحت‌تر می‌توانید ورزش کنید و دیگر نفس کم نمی‌آورید.

در اصل کاربرد قرص ال آرژنین رگ‌گشایی بوده و خون را در رگ‌هایتان به جریان می‌اندازد. به همین خاطر است که نه‌تنها بدنسازان، بلکه بیماران قلبی‌ـ‌عروقی و افرادی‌که مشکل نعوظ دارند هم سراغ آن می‌آیند.

تاثیر ال آرژنین در بدنسازی

وقتی ورزشکاران و بدنسازان مکمل ال آرژنین را مصرف می کنند در واقع سلول‌های عضلانی هورمون رشد بیشتری ترشح می کنند و عضله سازی را چندین برابر افزایش می دهند در نتیجه مصرف این مکمل بدون قید و شرط منجربه افزایش و رشد بیشتر عضلات خواهد شد.

همچنین به دلیل اثر ترمیم بخشی آرژنین روی بافت‌های بدن، با مصرف این مکمل مدت ریکاوری عضلات پس از تمرین کاهش یافته و با افزایش حجم ماهیچه‌ها برای بدنسازان تبدیل به یک مکمل بسیار محبوب شده است.
قرص ال آرژنین یک آمینو اسید است که در بدن ساخته می‌شود و به‌عنوان یک مکمل در تقویت سیستم ایمنی،‌ بهبود بیماری و شرایط مختلف به بدن کمک می‌کند. این مکمل در بدنسازی نقش به‌سزایی دارد و باعث افزایش جریان خون، تقویت و رشد عضلات در بدنسازی می‌شود.

فواید مکمل ال آرژنین

  • کاهش فشار خون
  • کمک به کاهش وزن
  • افزایش تولید اسپرم
  • افزایش حجم عضلات
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • تحریک ترشح هورمون رشد
  • سرعت بخشیدن به ریکاوری
  • کاهش خطر بیماری‌های قلبی
  • افزایش عملکرد ورزشی در بدنسازان

ال آرژنین را چگونه مصرف کنیم؟

این محصول مفید جزیره مکمل را پیش از تمرین بدنسازی به مدت ۲ یا ۳ ماه پشت سرهم، نهایتاً ۲ تا ۳ وعده در طول روز میل کنید. همچنین بعد از اتمام دوره، ۲ تا ۳ ماه مصرف مکمل ال آرژنین را کنار بگذارید و پس از آن دوباره مصرف آن را از سر بگیرید.مثلاً یک مطالعه بر روی ورزشکار انجام شد و نشان داد که مصرف روزانه ۲ گرم ال آرژنین به مدت ۴۵ روز باعث بهبود حرکات و عملکرد این افراد شده است.

خرید مکمل ال آرژنتین

 این محصولات باید دارای اصالت و کیفیت بالا باشند تا بتوانند این فواید را برای بدن و سلامتی شما داشته باشند. خرید از جزیره مکمل به شما کمک می کند تا بتوانید از کیفیت محصول انتخابی مطمئن باشید.  این مکمل هم برای مردان برای داشتن بدنی عضلانی و هم برای زنان برای خواص ضد پیری بسیار پیشنهاد می‌شود. این مکمل همچنین به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند و برای پیشگیری از بیماری‌های ویروسی بسیار مفید است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][dm_product_carousel source=”custom_cat” category=”%d8%a7%d9%84-%d8%a2%d8%b1%da%98%d9%86%db%8c%d9%86″][/vc_column][/vc_row]

Click to rate this post!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
question
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!