ال آرژنین یوروویتال برای افزایش قد

ال آرژنین یوروویتال برای افزایش قد

داشتن قدی بلند به عوامل بسیار زیادی وابسته است با این حال استفاده از ال آرژنین یوروویتال برای افزایش قد می تواند برای شما موثر واقع شود. اما برای اینکه بتوانیم این موضوع را بررسی کنیم، ابتدا باید به معرفی این مکمل غذایی بپردازیم و در ادامه مزایا و معایب آن را نیز مورد بحث قرار دهیم. در این بخش فروشگاه جزیره مکمل به عنوان یک فروشگاه آنلاین که به صورت تخصصی به فروش این دسته از محصولات می‌پردازد، به صورت کامل این مکمل را بررسی کرده و با تهیه یک راهنمای جامع به خرید محصول مناسب شما کمک خواهد کرد.

این محصول یک مکمل غذایی حاوی اسید آمینه L-arginine است. به طور کلی ال-آرژنین یک آمینو اسید نیمه ضروری است، به این معنی که بدن می تواند مقداری از آن را به تنهایی تولید کند، اما دریافت مقداری از آن از رژیم غذایی نیز مهم است. استفاده از این محصول برای ساخت پروتئین ضروری است و همچنین برای افزایش گردش خون نیز مفید است. این ماده در بدن به یک ماده شیمیایی به نام اکسید نیتریک تبدیل می شود که باعث بازتر شدن رگ های خونی شده و درنتیجه جریان خون در بدن بهتر می شود. همچنین ترشح هورمون رشد، انسولین و سایر مواد را در بدن تحریک می کند.

مزایای مصرف L-arginine

یکی از مزایای ال آرژنین یوروویتال برای افزایش قد است که در ادامه مفصل راجع به آن توضیح خواهیم. اما این تنها مزیت این محصول نیست و این مکمل که به عنوان مکمل ورزشی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، می‌تواند مزایای زیادی برای بدن داشته باشد. به طور کلی می‌توان گفت که وجود این ماده در بدن ضروری است برخی دیگر از فواید آن، از جمله:

  • تولید اکسید نیتریک: ال آرژنین به اکسید نیتریک تبدیل می شود، یک مولکول سیگنال دهنده که به شل شدن رگ های خونی و بهبود جریان خون کمک می کند. بهبود جریان خون می تواند برای بسیاری از نواحی بدن از جمله قلب، مغز و ماهیچه ها مفید باشد.
  • بهبود زخم: وجود این ماده در بدن برای تولید کلاژن ضروری است. آمینواسید واحد سازنده پروتئین هاست و کلاژن هم نوعی پروتئین است که به شما در بهبود سریع زخم هایتان کمک می کند.
  • عملکرد سیستم ایمنی: وجود این اسید آمینه برای تولید گلبول های سفید خون مورد نیاز است. داشتن این گلبول ها برای مبارزه با عفونت و بیماری ضروری است.
  • رشد و ترمیم ماهیچه ها: همانطور که گفته شده این ماده نوعی اسید آمینه نیمه ضروری است پس در نیتجه در تولید پروتئین هایی که برای رشد و ترمیم ماهیچه ها ضروری هستند، موثر است.
  • بهبود سلامت قلب: ال-آرژنین با کاهش فشار خون، سطح کلسترول و تجمع پلاکتی به بهبود سلامت قلب کمک می کند.
  • بهبود عملکرد ورزشی: با افزایش جریان خون به عضلات و بهبود عملکرد عضلات باعث بهبود عملکرد ورزشی شما می شود
  • افزایش توده عضلانی: با تحریک تولید هورمون رشد و فاکتور رشد شبه انسولین 1 منجر به افزایش توده و قدرت عضلانی می شود.

آیا مصرف ال آرژنین یوروویتال برای افزایش قد موثر است؟

توجه به این نکته ضروری است که اگر قصد مصرف مکمل‌های ال آرژنین را دارید، ابتدا با پزشک خود مشورت کنید. مصرف این مکمل می تواند با برخی داروها تداخل داشته باشد، و مهم است که مطمئن شوید که مصرف آن برای شما بی خطر است.

همچنین لازم به ذکر است که استفاده از قرص ها تا زمانی موثر هستند که صفحات رشد بسته نشده باشند به همین دلیل سن مناسب مصرف ال آرژنین برای افزایش قد در دوران کودکی و نوجوانی است. همانطور که در ابتدا نیز گفته شد رشد قد تا حد زیادی به عوامل ارثی بستگی دارد، یعنی اینکه والدین قد بلند هستند یا نه.

مصرف خوراکی L-arginine در حالت استراحت ترشح هورمون رشد را افزایش می دهد. اما مصرف آن به همراه ورزش، باعث می شود هورمون رشد بیشتری ترشح شود. افزایش ترشح این هورمون درنهایت باعث می شود قد فرزند شما بلند تر شود. اما این نکته را درنظر داشته باشید که اگر می خواهید نتیجه بهتری بگیرید، لازم است که مصرف آن، همراه با ورزش باشد. مصرف این مولتی ویتامین می تواند سرعت رشد خطی را در کودکان با قد کوتاه را افزایش دهد و تکثیر سلول‌ها را در صفحه رشد استخوان‌ تقویت می‌کند تا به رشد طولانی‌تر آنها کمک کند.

نحوه مصرف آرژنین

اگر از ال آرژنین یوروویتال برای افزایش قد استفاده می کند لازم است تا نحوه مصرف صحیح آن را بدانید. مهم است که مقدار و دوز مصرفی مناسب را قبل از مصر از پزشک کودکتان بپرسید تا عوارض احتمالی از جمله اسهال و حالت تهوع بوجود نیاید.

دوز مصرفی مجاز و نرمال برای کودکان و نوجوانان می تواند 3-6 گرم در روز است که می توانید با تقسیم بندی آن را مصرف کنید. برای جلوگیری از عوارض جانبی مهم است که با دوز کم شروع کنید و به تدریج افزایش دهید. مکمل های ال آرژنین به صورت کپسول یا پودر در دسترس هستند. پودر را می توان با آب یا آب میوه مخلوط کرد و قبل یا بعد از غذا مصرف کرد. کپسول ها را می توان با غذا مصرف کرد. توجه به این نکته ضروری است که مکمل های ال آرژنین یک گلوله جادویی برای افزایش قد نیستند. ژنتیک و عوامل دیگر مانند تغذیه و ورزش نیز در تعیین قد نقش دارند رشد قد یک فرآیند تدریجی است و صبور بودن بسیار مهم است.

خرید ال آرژنین یوروویتال

وجود نمونه های فیک و تقلبی مکمل های غذایی و ورزشی که عوارض جبران ناپذیری برای بدن دارند، پیدا کردن و خرید نمونه های اورجینال این نوع محصولات ممکن است کمی دشوار باشد. شما برای اینکه بتوانید محصولاتی با کیفیت اصلی و اورجینال را تهیه کنید، باید از فروشگاه‌هایی معتبر که مجوزهای لازم را دارند، برای خرید اقدام کنید.

فروشگاه آنلاین جزیره مکمل یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش انواع مکمل ورزشی و مکمل غذایی است که انواع محصولات را با تنوع بالا و کیفیت بالا برای شما فراهم آورده است تا هر فردی بتواند بنا به نیاز بدن خود، محصولات مناسب را تنها به چند کلیک و به صورت آنلاین تهیه کنید. شما نیز اگر به دنبال خرید ال آرژنین یوروویتال برای افزایش قد هستید، می‌توانید این محصول را به صورت آنلاین از جزیره مکمل تهیه کنید.

ارژنین یورویتال ۱۰۰۰ میلی گرم ۶۰ عدد

👉ممنون که امتیاز میدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
question
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!