خرید پودر پروتئین دلیشس وی کیو ان تی

خرید پودر پروتئین دلیشس وی کیو ان تی

خرید پودر پروتئین دلیشس وی کیو ان تی از برند بلژیکی می‌تواند انتخاب مناسبی برای ورزشکاران و یا افرادی که نیاز به مصرف مکمل پروتئین دارند باشد، به دلیل اینکه ترکیبی از پروتئین طبیعی است این محصول می‌تواند به حفظ توده عضلانی کمک کرده و منجر به افزایش آن شود و می‌تواند یک راهکار خوب برای ایجاد میان‌بری در مسیر رسیدن به اهداف ورزشی شما باشد.

این محصول به دلیل ترکیب هوشمندانه ایزوله پروتئین آب پنیر و هیدرولیز، تمام اسیدهای آمینه ضروری را برای رشد بهینه عضلات فراهم می کند. از دیگر دلایلی که Delicious Whey را از پودرهای معمولی متمایز می کند این بوده که بسیار محلول است. یعنی نوشیدن آن با بافتی صاف و بدون توده در شیکر شما است، این درحالی است که در بسیاری از انواع مکمل‌ها، این مشکل گوله شدن و خوب حل نشدن در آب وجود دارد. این آب مکمل با ترکیبی متعادل و طعم های جذاب برای تمامی ورزشکاران مناسب است تا با دریافت پروتئین کامل از رشد عضلات شان لذت ببرند.

مزایای پروتئین دلیشس وی کیو ان تی

اگر قصد خرید پودر پروتئین دلیشس وی کیو ان تی را دارید، بهتر است با مزایای این مکمل نیز آشنا شوید. به طور کلی پروتئین وی یا همان آب پنیر، مکملی است که از شیر گاو استخراج می شود و به دلیل خواص فراوان آن در دنیای ورزش و به ویژه در بدنسازی بسیار محبوب است. این محصول سرشار از انواع اسیدهای آمینه، جذب سریع و با ارزش بیولوژیکی بالا است.

خرید پودر پروتئین دلیشس وی کیو ان تی و مصرف آن مزایایی همچون کمک به رشد توده عضلانی و ریکاوری بهتر بعد از تمرین به همراه دارد. این ماده یکی ازعناصر ضروری برای انقباض، رشد و ریکاوری عضلات است. در واقع می‌توان گفت که مقدار این پروتئین موجود در بدن به طور مستقیم بر نحوه رشد عضله تأثیر می گذارد. این ماده با کیفیت بالا در Delicious Whey حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری است و بسیار سریع توسط روده جذب می شود. به همین دلیل پروتئین آب پنیر یکی از بهترین مکمل های موجود برای کمک به تحریک رشد عضلات است.

  1. با سنتز پروتئین موجود در بدن است که فیبرهای عضلانی رشد و تقویت می شوند.
  2. Delicious Whey با غلظت بالایی از پروتئین وی، قند و کربوهیدرات بسیار کم، مستقیماً بر روی ماهیچه‌ها عمل می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا رشد خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.
  3. دلیشس وی با غلظت بالایی از پروتئین و آمینو اسیدهای طبیعی موجود، به ریکاوری بهینه عضلات بعد از جلسات تمرینی کمک می کند. این کار نتایج تمرین را به حداکثر می‌رساند و به شما امکان می‌دهد بدون از دست دادن انرژی، تمرینات خود را ادامه دهید.
  4. همچنین ریکاوری بهتر عضلات به طور مستقیم بر عملکرد در جلسات بعدی تأثیر می گذارد و به عضلات شما اجازه می دهد بهتر و طولانی تر تمرین کنند.
  5. پروتئین آب پنیر QNT می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که به دنبال عضله سازی، بهبود ریکاوری، مدیریت وزن یا افزایش عملکرد ورزشی هستند.

با این حال، قبل از تصمیم گیری مهم است که نیازهای فردی، آلرژی های احتمالی و بودجه خود را در نظر بگیرید. در صورت داشتن هر گونه نگرانی یا شرایط سلامت خاص با پزشک یا متخصص تغذیه خود مشورت کنید.

نحوه مصرف پودر پروتئین دلیشس وی کیو ان تی

اگر به دنبال خرید پودر پروتئین دلیشس وی کیو ان تی هستید که بتواند به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام کمک کند، به یاد داشته باشید، یک رژیم غذایی سالم و غنی از غذاهای کامل باید همیشه پایه و اساس برنامه تناسب اندام شما باشد. با این حال خرید یک مکمل ورزشی از این دست، می‌تواند مسیر رسیدن شما به اهداف ورزشی و تناسب اندام مد نظرتان را کوتاه کند اما نباید جایگزین یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم شوند.

در نظر داشته باشید که میزان پروتئین مورد نیاز شما و بهترین زمان استفاده از مکمل به سطح فعالیت و اهداف شما بستگی دارد. در ادامه دستور عمل کلی که عموم ورزشکاران از آن پیروی می کنند را توضیح می دهیم:

به طور معمول، 1-2 پیمانه با 200-300 میلی لیتر آب یا شیر مخلوط می شود. اگر به منظور رشد و ترمیم عضلات آن را استفاده می کنید بهترین 1 تا 2 ساعت پس از تمرین مقاومتی به میزان ۲۰ تا ۴۰ گرم است. همچنین 30-60 دقیقه قبل از ورزش برای افزایش انرژی و افزایش عملکرد به میزان 10-20 گرم پروتئین می تواند برای شما بسیار مفید و موثر باشد.

ورزشکاران و افرادی که به شدت به تمرینات بدنی می پردازند عموماً به پروتئین بیشتری (1.2-2 گرم به ازای هر کیلوگرم وزن بدن) نسبت به افراد غیرفعال (0.8 گرم در کیلوگرم) نیاز دارند. بسیاری از افراد هستند که به منظور کاهش وزن و یا به دلیل داشتن انواع بیماری مقدار پروتئین دریافتی آن ها بسیار کم است. این پودر ها یک منبع عالی برای دریافت پروتئین هستند که می توان به عنوان جایگزینی میان وعده یا وعده غذایی در طول روز به میزان 15-25 گرم از آن استفاده کرد.

خرید پودر پروتئین دلیشس وی کیو ان تی

این محصول در طعم های مختلف موز، توت فرنگی ، شکلات بلژیکی، کرم کارامل و وانیل تولید شده و متناسب با تمامی سلیقه ها است و در فروشگاه جزیره مکمل موجود است. بسته بنده های طراحی شده برای این مکمل قوطی های پلاستیکی 2.2 کیلوگرمی است و میزان مکمل آن به طوری است که تا 73 روز قابل است. هر اسکوپ سروینگ 30 گرمی آن حدود 22 گرم پروتئین، 3 گرم کربوهیدارت و 2 گرم چربی است. همچنین به دلیل اینکه فاقد گلوتن است بهترین انتخاب برای کسانی است که نسبت به آن آلرژی دارند.

شما می‌توانید این محصول و سایر انواع مکمل‌های غذایی و ورزشی را از فروشگاه جزیره مکمل سفارش داده و در کوتاه‌ترین مدت درب منزل تحویل بگیرید. این فروشگاه با سال‌ها سابقه فعالیت در این زمینه و دارا بودن انواع مجوزها مورد نیاز برای فعالیت، محصولاتی با کیفیت و اورجینال و ضمانت اصالت کالا را با قیمتی مناسب برای شما فراهم می‌کند تا تجربه‌ای مطمئن از خرید انواع محصولات و مکمل به صورت آنلاین داشته باشید.

دلیشس وی 1 کیلوگرم کیو ان تی

دلیشس وی 2.2 کیلوگرم کیو ان تی

👉ممنون که امتیاز میدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
question
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!