پروتئین دلیشس وی کیو ان تی بصورت پودر

پروتئین دلیشس وی کیو ان تی بصورت پودر

پروتئین دلیشس وی کیو ان تی بصورت پودر محصول برند بلژیکی QNT بوده و به دلیل کیفیت خوب آن یکی از پر طرفدارترین انواع مکمل ورزشی در میان ورزشکاران حرفه‌ای و مربیان است. پروتئین دلیشس وی یک مکمل غذایی بوده که شامل پروتئین وی سرم شیر است.

این محصول به عنوان یک منبع پروتئینی برای ورزشکاران و کسانی است که به دنبال ساخت عضلات هستند. پروتئین دلیشس وی کیو ان تی در دو نوع کنسانتره و ایزوله موجود است. کنسانتره پروتئین وی حاوی 70-80 درصد پروتئین است، در حالی که ایزوله پروتئین وی حاوی 90-95 درصد پروتئین است. همچنین در طعم های شکلاتی، موز، وانیل، توت فرنگی و در بسته بندی های 2200 گرمی تولید شده است. در ادامه فروشگاه جزیره مکمل، به عنوان مرجعی مطمئن و تخصصی در حوزه انواع مکمل، به بررسی مواد تشکیل دهنده، فواید و عوارض مصرف این پروتئین وی می پردازد تا بتوانید خریدی مطمئن و آگاهانه انجام دهید.

مواد تشکیل دهنده وی کیو ان تی

مواد تشکیل دهنده مکمل های QNT Whey Sport بسته به نوع و طعم خاصی که انتخاب می کنید می تواند متفاوت باشد. با این حال، محتویات اصلی آن از موارد زیر تشکیل شده است. ماده اصلی پروتئین آب پنیر ( وی پروتئین) است و به اشکال مختلف وجود دارد:

  • کنسانتره (WPC): حاوی 70-80 درصد پروتئین، همچنین دارای مقداری لاکتوز و چربی است.
  • ایزوله (WPI): حاوی 90-95 درصد پروتئین، لاکتوز و چربی کمتر از WPC است.
  • هیدرولیز (WPH): فرم از پیش هضم شده پروتئین آب پنیر برای جذب سریعتر.
  • سایر مواد تشکیل دهنده: طعم دهنده ها شیرین کننده ها قوام دهنده ها ویتامین ها و مواد معدنی مانند کلسیم، پتاسیم یا منیزیمم

مزایا و فواید مصرف دلیشس وی کی ان تی

همانطور که می دانید مکمل های وی به دلیل پروتئین بالا به منظور رشد عضلات توسط بدنسازان مصرف می شود. اما برخی از افراد هستند که به دلیل مشکلات گوارشی توانایی جذب پروتئین ندارند. این افراد نیز از این مکمل ها ممکن است که استفاده کنند. در ادامه وبلاگ جزیره مکمل به مزایا و فواید پروتئین دلیشس وی کیو ان تی بصورت پودر می پردازیم.

  • رشد و نگهداری عضلات: این محصول به دلیل داشتن whey یک پروتئین کامل بوده و حاوی تمام 9 اسید آمینه ضروری بدن شما ست که برای رشد و ترمیم عضلات ضروری است. QNT Whey Sport معمولاً دارای محتوای پروتئین 70 الی 90 درصد است. همچنین به علت اینکه پروتئین آب پنیر به سرعت توسط بدن جذب می شود و سنتز پروتئین عضلانی را تحریک می کند باعث می شود فرآیند ساخت بافت عضلانی جدید آغاز شود.
  • بهبود عملکرد و بازیابی : جذب سریع پروتئین وی به رساندن اسیدهای آمینه ضروری به عضلات شما کمک می کند و باعث بهبود سریعتر آنها پس از ورزش می شود. این می تواند درد عضلانی را کاهش دهد، سطح انرژی را بهبود بخشد و شما را زودتر به تمرین بازگرداند. همچنین با افزایش انرژی و کاهش خستگی در طول ورزش عملکرد ورزشی را بهبود می بخشد. آمینو اسیدهای شاخه دار (BCAA) موجود در پروتئین آب پنیر با کاهش تجزیه عضلات و تولید انرژی، باعث بهتر شدن عملکرد شما در حین ورزش می شود.
  • عملکرد سیستم ایمنی: این محصول حاوی ایمونوگلوبولین ها است. آن ها آنتی بادی هایی هستند که به تقویت سیستم ایمنی شما کمک می کنند
  • مدیریت وزن: پروتئین وی سرشار از پروتئین و کالری و چربی کم است که انتخاب خوبی برای مدیریت وزن است. می تواند به شما کمک کند برای مدت طولانی تری احساس سیری کنید، هوس ها و میان وعده های ناسالم را کاهش دهید.
  • سلامت استخوان: وجود پروتئین در این محصول می تواند با افزایش تراکم مواد معدنی استخوان، سلامت استخوان را بهبود بخشد. این به ویژه برای ورزشکارانی که به دلیل تمرینات شدید در معرض خطر پوکی استخوان هستند مفید است.
  • بهبود سلامت روده: پروتئین آب پنیر ممکن است باعث رشد باکتری های مفید روده شود که هضم و سلامت کلی روده را بهبود می بخشد.

همچنین بسیار مهم است که قبل از مصرف مکمل های جدید با یک متخصص مشورت کنید، به خصوص اگر بیماری زمینه ای و یا حتی آلرژی های متفاوت دارید.

خرید پروتئین دلیشس وی کیو ان تی بصورت پودر

بنا به توضیحاتی که در این متن دادیم، این محصول می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد دارند از طریق ورزش و رژیم غذایی سالم و مناسب به اهداف ورزشی خود دست پیدا کنند. استفاده از این محصول به عنوان مکمل در کنار ورزش مداوم و هدفمند و تغذیه مناسب می‌تواند مسیر شما برای رسیدن به اندام ایده‌آل تان را تسهیل کند. در نتیجه این امر می‌توانید اهداف ورزشی چه از نظر زیبایی و چه از نظر قدرتی را برآورده کنید.

قوطی های 2200 گرمی این محصول معمولا برای 73 روز مناسب است. هر اسکوپ سروینگ آن 30 گرم بوده اما توصیه می شود برای نتیجه بهتر روزانه 60 گرم ( دو اسکوپ) را در 500 میلی لیتر آب یا شیر حل کرده، بعد از تمرین میل نمایید. بسیاری نیز از این محصول برای تهیه یک شیک خوشمزه استفاده می‌کنند. در هر صورت هر دو سروینگ (یعنی 60 گرم) این محصول حاوی 44 گرم پروتئین، 6 گرم کربوهیدارت و 4 گرم چربی در است. یکی از نکات مثبت آن این بوده که این مکمل فاقد گلوتن است و برای افرادی که نسبتا به این ماده حساسیت دارند کاملا مناسب است. در نتیجه اگر بنا بر حساسیت به گلوتن نمی‌توانید محصولات و یا مواد غذایی حاوی آن را مصرف کنید، راهکار پیشنهادی ما برای شما استفاده از این محصول خواهد بود.

مکمل های مورد نیاز ورزشکاران فقط به پروتئین وی محدود نمی شوند و برای رشد عضلاتشان مصرف مکمل های گوناگون مهم است. فروشگاه آنلاین جزیره مکمل که به صورت تخصصی در حوزه فروش انواع محصولات مکمل غذایی و مکمل ورزشی فعال بوده و با داشتن تنوع جنس بالا تمامی مکمل های مورد نیاز شما در اینجا پیدا می شود. شما می‌توانید از طریق این فروشگاه انواع محصولات اصل و اورجینال را با کیفیت بالا و ضمانت اصالت کالا تهیه کنید.

دلیشس وی 1 کیلوگرم کیو ان تی

دلیشس وی 2.2 کیلوگرم کیو ان تی

👉ممنون که امتیاز میدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
question
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!