ایزوله بی پی ای

ایزوله بی پی ای

ایزوله بی پی ای یکی از مکمل های وی تولید شده توسط برند BPI Sports بوده که در آمریکا از سال 2009 به صورت تخصصی در زمینه تولید پودرهای ورزشی فعالیت می کند. مکمل وی از محبوب‌ترین مکمل‌های ورزشی در بین ورزشکاران، بدنسازان است. همانطور که می دانید این مکمل از آب پنیر گرفته شده و به دلیل هضم آسان و جذب سریع، به عنوان منبعی عالی از پروتئین شناخته می‌شود. مکمل های وی با توجه به درصد پروتئین موجود در سه گروه کلی کنسانتره، ایزوله و هیدرولیز دسته بندی می شوند. وی کنسانتره نوعی پروتئین وی است که از مایع وی (آب پنیر) به دست می‌آید.

این شرکت به دلیل محصولات با کیفیت بالا و نوآورانه خود شناخته شده است. اگر به دنبال مکمل های ورزشی برای کمک به خود برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود هستید، برند بی پی ای گزینه خوبی برای استفاده است. در ادامه قصد داریم تا مکمل Iso hd bpi را مورد بررسی قرار دهیم. تا آخر این وبلاگ با جزیره مکمل همراه باشید.

پودر وی چیست و چه مزایایی دارد؟

برای تهیه وی ایزوله بی پی ای بهتر است ابتدا با این نوع از مکمل پروتئین و مزایای آن بیشتر آشنا شوید. مکمل وی نوعی پودر پروتئینی است که طی فرایند تولید پنیر از شیر جدا می شود و به شکل پودر در می آید که به آن مکمل آب پنیر نیز گفته می‌شود. به دلیل اینکه این ماده تمامی 9 آمینو اسید ضروری بدن را شامل می شود منبع بسیار عالی برای ورزشکاران و بدنسازان است که به دنبال جذب پروتئین بیشتر هستند.

مصرف این محصول مزایایی از جمله موارد زیر را دارد:

  • عضله سازی: پروتئین وی منبعی غنی از اسیدهای آمینه بوده که باعث عضله سازی و افزایش توده عضلانی می‌ شود. این مکمل به سنتز پروتئین در عضلات کمک کرده و باعث رشد و ترمیم عضلات بعد از تمرینات ورزشی می‌شود.
  • ریکاوری: هضم آسان و جذب سریع این پروتئین، ریکاوری عضلات بعد از تمرینات سخت را تسریع می‌بخشد. این مکمل به کاهش درد عضلات و خستگی کمک می‌کند و شما را برای تمرینات بعدی آماده می‌کند.
  • کاهش وزن: پروتئین وی با افزایش احساس سیری، باعث کاهش وزن و چربی سوزی می شود.
  • تقویت سیستم ایمنی: اسیدهای آمینه موجود در پروتئین وی، سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کنند.
  • سلامت استخوان: پروتئین وی به حفظ سلامت استخوان‌ها و جلوگیری از پوکی استخوان کمک می‌کند.

انواع پروتئین وی بی پی ای

مایع وی محصول جانبی فرآیند تولید پنیر و ماست است که پس از فرآوری و تغلیظ، به پودر وی کنسانتره تبدیل می‌شود. این نوع مکمل ورزشی ارزان‌ترین نوع وی است و حاوی 70 تا 80 درصد پروتئین می‌باشد. Isole bpi نوعی پروتئین وی است که طی فرآیندی خاص، چربی، لاکتوز و سایر مواد ناخواسته از آن جدا شده و به طور قابل توجهی خالص تر از وی کنسانتره می‌شود. این نوع خالص‌تر است و حاوی 90 تا 95 درصد پروتئین می‌باشد. وی هیدرولیز نوعی پروتئین وی است که از پیش هضم شده و به پپتیدهای کوچکتر تجزیه شده است.

این فرآیند هضم و جذب پروتئین را سریع‌تر و آسان‌تر می‌کند به همین علت برای کسانی که مشکلات گوارشی دارند توصیه می شود تا از این نوع مکمل وی استفاده کنند. اگر به دنبال عضله سازی هستید هر سه نوع وی می‌توانند مفید باشند، اما وی هیدرولیز به دلیل هضم و جذب سریع، ممکن است نتایج بهتری را به همراه داشته باشد. اگر به دنبال ریکاوری سریع هستید، وی هیدرولیز ریکاوری عضلات را سریع تر انجام می دهد. اگر به لاکتوز حساسیت دارید وی هیدرولیز و وی ایزوله لاکتوز کمتری دارند.

ترکیبات Iso hd bpi

اصلی ترین ماده موجود در مکمل ایزوله بی پی ای پروتئین وی است. همانطور که توضیح دادیم این ماده از آب پنیر گرفته شده و منبع غنی از اسیدهای آمینه ضروری است که برای عضله سازی و ریکاوری ضروری هستند. به همین علت مهم ترین ماده ای است که در تمامی مکمل های وی وجود دارد. مکمل های وی حاوی کربوهیدرات هستند که می توانند به تامین انرژی قبل و بعد از تمرین کمک کنند. کربوهیدرات ها همچنین می توانند به جذب پروتئین کمک کنند. وجود چربی در این مکمل ها باعث جذب ویتامین ها و مواد مغذی دیگر می شود. چربی ها همچنین می توانند به افزایش کالری مکمل کمک کنند. برای بهبود سلامت بدن برخی از این مکمل ها حاوی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. تمامی پودر های ورزشی برای بهتر شدن طعم دارای مقداری مواد افزودنی مانند طعم دهنده ها، رنگ دهنده ها و شیرین کننده ها هستند. البته توجه داشته باشید که مقدار آن ها بسیار کم است. علاوه بر تمامی این ها Isole bpi دارای BCAA  نیز هست که مخلوطی از اسیدهای آمینه ضروری لوسین، ایزولوسین و والین است که به عضله سازی و ریکاوری کمک می کند. همچنین برای هضم بهتر پروتئین در این مکمل از انواع آنزیم ها نیز استفاده شده است.

نحوه مصرف Iso bpi

مکمل ایزوله بی پی ای در دو وزن 2170 و 713 گرمی موجود است که به ترتیب هر کدام دارای 69 و 23 سروینگ است. یکی از بهترین روش های مصرف آن مخلوط کردن یک الی سه اسکوپ از آن با 150 سی سی آب، شیر و یا انواع نوشیدنی های ورزشی دیگر است. برای عضله سازی و افزایش انرژی بهتر است که 30 الی 60 دقیقه قبل از تمرین آن را مصرف کنید. همانطور که در ابتدا توضیح دادیم این مکمل برای کاهش درد عضلانی پس از تمرین و سریع تر شدن زمان ریکاوری بسیار مفید و موثر است. پس بهتر است تا نیم الی یک ساعت پس از انجام فعالیت ورزشی نیز از این مکمل مجددا استفاده کنید. اگر هدف عضله سازی ندارید و فقط برای کاهش وزن قصد مصرف Iso bpi را دارید، برای جلوگیری از پر خوری و کاهش اشتها می توانید این مکمل را قبل از وعده های غذایی تان استفاده کنید.

خرید مکمل ایزوله بی پی ای

برند بی پی ای اسپرت دارای تنوع وسیعی از مکمل ها پودر های ورزشی بوده از جمله وی، گینر، مکمل پمپ، بی سی ای ای، کراتین مونوهیدرات،گلوتامین و … که شما می توانید تمامی این ها را از فروشگاه آنلاین جزیره مکمل سفارش دهید. همچنین اگر به دنبال انواع ویتامین ها و شامپو های خاص می گردید، به آسانی می توانید با مراجعه به وب سایت ما آن ها را تهیه کنید.

همچنین در نظر داشته باشید که این محصول عوارض جانبی به همراه ندارد. اما اگر باردار و یا شیرده هستید، داروی خاص مصرف می کنید و یا سابقه بیماری مخصوصا بیماری ها کلیوی و کبدی دارید بهتر از قبل از شروع مصرف این مکمل با پزشک خود مشورت کنید. پودر وی و دیگر مکمل های ورزشی صرفا در کنار رژیم غذایی سالم و انجام منظم فعالیت های ورزشی می توانند موثر باشند. پس برای نتیجه گیری بهتر و رسیدن به اندام ایده آل خود اولویت را با رعایت رژیم و انجام ورزش قرار دهید.

Click to rate this post!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
question
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!